Pomoc techniczna, serwis, szkolenia

Wsparcie techniczne - telefon, e-mail
W sprawach technicznych pozostajemy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail oraz pod numerem telefonu, dostępnymi w zakładce kontakt.
Podstawowa pomoc techniczna dotycząca usług hostingowych wykupionych za naszym pośrednictwem jest bezpłatna i realizowana przez hepldesk usługodawcy. Wsparcie techniczne dla powyższych usług w zakresie ponadstandardowym oraz nie związane bezpośrednio z usługami hostingowymi (np. konfiguracja systemów operacyjnych lub oprogramowania - bezpośrednio u klienta lub zdalnie) jest odpłatne.
Jeśli pomoc techniczna wymaga bezpośredniej ingerencji na stanowisku komputerowym u klienta, oferujemy usługę zdalnego pulpitu, umożliwiającą zdalne wykonanie prac konfiguracyjnych, instalacyjnych czy wdrożeniowych bez względu na odległość i bez konieczności ponoszenia kosztów dojazdu - wymagane jest tylko stałe łącze z siecią Internet.
UWAGA! Przed zamówieniem usługi, prosimy o wstępny kontakt telefoniczny celem uzgodnienia szczegółów technicznych oraz otrzymania unikalnych danych dostępowych (użytkownik, hasło) do aplikacji.
Po uzyskaniu wymaganych danych, możesz pobrać program:
który najlepiej zapisać na pulpicie po czym uruchomić i postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Aplikacja nie instaluje się w systemie klienta, nie ingeruje w rejestr systemowy a więc nie pozostawia po sobie żadnych śladów. Po skorzystaniu z usługi, możesz usunąć program.
Szkolenia
Nasz dodatkowy atut to fizyczna obecność na miejscu w obrębie geograficznym, w którym działamy, jako że nie wszystkie kwestie związane choćby z projektem serwisu lub szkoleniem personelu wygodnie jest rozwiązywać drogą telefoniczną lub elektroniczną (Internet).
Oferujemy krótkie szkolenia w zakresie:
- oferowanych usług hostingowych, w szczególności:
- administracyjnego zarządzania usługami za pośrednictwem Paneli Administracyjnych;
- konfiguracji oprogramowania pocztowego współpracującego z kontem/kontami pocztowymi;
- korzystania z usług analitycznych;
- oferowanych usług związanych z systemami zarządzania treścią na stronach WWW;
- podstaw bezpieczeństwa w sieciach lokalnych oraz ochrony prywatności w sieci Internet.
Serwis, modernizacje sprzętu komputerowego
W zakresie serwisu i modernizacji sprzetu komputerowego, oferujemy:
- modernizacje komputerów stacjonarnych i laptopów
- wymianę procesorów,
- rozbudowę pamięci RAM,
- wymianę dysków twardych HDD i SDD z migracją danych;
- przenoszenie i archiwizację danych;
- serwis i optymalizację oprogramowania systemowego
- usuwanie niechcianego/złośliwego oprogramowania,
- instalację i konfigurację systemów operacyjnych,
- instalację i konfigurację oprogramowania.
Jeśli dysponujesz starszym komputerem i chciałbyś zwiększyć jego wydajność lub wydłużyć jego przydatność do pracy/nauki/zabawy - zapraszamy.