Pomoc techniczna, serwis, szkolenia

piktogram-7.jpg Wsparcie techniczne Szkolenia Serwis

Wsparcie techniczne - telefon, e-mail

W sprawach technicznych pozostajemy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail oraz pod numerem telefonu, dostępnymi w zakładce kontakt.

Podstawowa pomoc techniczna dotycząca usług hostingowych wykupionych za naszym pośrednictwem jest bezpłatna i realizowana przez hepldesk usługodawcy. Wsparcie techniczne dla powyższych usług w zakresie ponadstandardowym oraz nie związane bezpośrednio z usługami hostingowymi (np. konfiguracja systemów operacyjnych lub oprogramowania - bezpośrednio u klienta lub zdalnie) jest odpłatne.

Jeśli pomoc techniczna wymaga bezpośredniej ingerencji na stanowisku komputerowym u klienta, oferujemy usługę zdalnego pulpitu, umożliwiającą zdalne wykonanie prac konfiguracyjnych, instalacyjnych czy wdrożeniowych bez względu na odległość i bez konieczności ponoszenia kosztów dojazdu - wymagane jest tylko stałe łącze z siecią Internet.

UWAGA! Przed zamówieniem usługi, prosimy o wstępny kontakt telefoniczny celem uzgodnienia szczegółów technicznych oraz otrzymania unikalnych danych dostępowych (użytkownik, hasło) do aplikacji.

Po uzyskaniu wymaganych danych, możesz pobrać program:

Pobierz program

który najlepiej zapisać na pulpicie po czym uruchomić i postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Aplikacja nie instaluje się w systemie klienta, nie ingeruje w rejestr systemowy a więc nie pozostawia po sobie żadnych śladów. Po skorzystaniu z usługi, możesz usunąć program.

Szkolenia

Nasz dodatkowy atut to fizyczna obecność na miejscu w obrębie geograficznym, w którym działamy, jako że nie wszystkie kwestie związane choćby z projektem serwisu lub szkoleniem personelu wygodnie jest rozwiązywać drogą telefoniczną lub elektroniczną (Internet).

Oferujemy krótkie szkolenia w zakresie:

  • oferowanych usług hostingowych, w szczególności:
    • administracyjnego zarządzania usługami za pośrednictwem Paneli Administracyjnych;
    • konfiguracji oprogramowania pocztowego współpracującego z kontem/kontami pocztowymi;
    • korzystania z usług analitycznych;
  • oferowanych usług związanych z systemami zarządzania treścią na stronach WWW;
  • podstaw bezpieczeństwa w sieciach lokalnych oraz ochrony prywatności w sieci Internet.

Serwis, modernizacje sprzętu komputerowego

W zakresie serwisu i modernizacji sprzetu komputerowego, oferujemy:

  • modernizacje komputerów stacjonarnych i laptopów
    • wymianę procesorów,
    • rozbudowę pamięci RAM,
    • wymianę dysków twardych HDD i SDD z migracją danych;
  • przenoszenie i archiwizację danych;
  • serwis i optymalizację oprogramowania systemowego
    • usuwanie niechcianego/złośliwego oprogramowania,
    • instalację i konfigurację systemów operacyjnych,
    • instalację i konfigurację oprogramowania.

Jeśli dysponujesz starszym komputerem i chciałbyś zwiększyć jego wydajność lub wydłużyć jego przydatność do pracy/nauki/zabawy - zapraszamy.